Post dr.Dąbrowskiej,  Przepisy

Smoothie na śniadanie to cichy HIT postu dr.Dąbrowskiej.

Tytułowe Smoothie z perspektywy czasu okazało się moim cichym bohaterem. Podczas postu była to moja jedyna forma śniadania, dzięki czemu przyzwyczaiłem się do tego i wprowadziłem do swojego życia codziennego jako nowy-dobry nawyk.

W tym wpisie podam wam tylko przepisy postnych śniadanek ale w przyszłości będą też inne wersje, które dopracowuje właśnie podczas wyjścia z postu =)

Ja piję dwie półlitrowe szklanki rano – jeden koktajl warzywny i jeden z owocami.

Sposób przygotowania:

Wszystko przygotowuje w niezawodnym i godnym polecenia urządzeniu NUTRiBULLET.

Jest to przede wszystkim praktyczny sprzęt, prosty w obsłudze, który łatwo umyć co jest dla mnie kluczowe a w dodatku zajmuje mało miejsca.

Umyte produkty kroję tak aby zmieściły się do kielicha. Zawsze na spód dodajemy liście następnie warzywa i owoce a na koniec ewentualne przyprawy i wodę.

Bazę zawsze stanowi zielenina, stosuję zamiennie lub razem:

jarmuż, szpinak, pokrzywa, roszponka i rukola

Postne Smoothie:

1. jarmuż-jabłko-rabarbar-ogórek-kiwi-woda

2. jarmuż-szpinak-rukola-sok pomidorowy-chilli-imbir-pieprz-woda

3. roszponka-jabłko-kiwi-truskawki-imbir-cynamon-woda

4. jarmuż-jabłko-kiwi-cynamon-woda

5. jabłko-ogórek-natka pietruszki-cytryna-limonka-imbir-cynamon-woda

6. jarmuż-sok z wyciśniętej pomarańczy-imbir-cynamon-woda

7. jarmuż-ogórek-pół cukinii-kiwi-3/4 rabarbaru-sok pomarańczowy-woda

8. jarmuż-roszponka-seler naciowy-cebula dymka-czerwona papryka-pieprz czarny-pieprz cayenne-woda

9. pokrzywa-jabłko-kiwi-ogórek-sok z limonki-woda

10. rukola-pomidory-czerwona papryka-szczypiorek-pieprz cayenne-woda

Życzę smacznego i dajcie znać czy Wam smakowało.

7 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *